Kariéra

Príležitosť objavovať nové

 

Staň sa súčasťou tímu odborníkov a pod ich vedením rozvíjaj svoj talent v oblasti materiálov, technológií spájania a ďalších príbuzných procesov.Vďaka nášmu rozsiahlemu know-how získaš priestor na realizáciu svojich inovatívnych nápadov, ktorými môžeš meniť svet priemyslu.

Ak si študentom na vysokej škole technického zamerania a chcel by si svoju bakalársku, diplomovú, alebo dizertačnú prácu vypracovať u nás, neváhaj a kontaktuj nás.


Aktuálne hľadáme:

Lektor a odborný pracovník kurzov NDT

Miesto práce: Račianska 71, Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok, čiastočný úväzok, živnosť

Termín nástupu: 
ihneď

Ponúkaný plat: 
dohodou

Informácie o pracovnom mieste
pozícia je súčasťou tímu vzdelávania
prednášanie v kurzoch NDT
vedenie agendy kurzov NDT a príprava podkladov ku kurzom
sledovanie nových trendov v oblasti NDT, príprava vzoriek
komunikácia so zákazníkmi

Zamestnanecké výhody, benefity
práca v úspešnej medzinárodne pôsobiacej spoločnosti s dlhodobou históriou
zvyšovanie kvalifikácie
perspektívne, stabilné zamestnanie
jazykové kurzy 
príjemné pracovné prostredie
odborný rast

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
nepožaduje sa, anglický jazyk výhodou

Počítačové znalosti - používateľ Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint 

Vodičský preukaz
B

Počet rokov praxe
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Špeciálne znalosti
certifikácia v NDT, min. na VT2 a UT2
prednášanie v kurzoch, komunikácia so zákazníkmi
min. 2 roky praxe v oblasti NDT, znalosť noriem NDT

Administratívny asistent/tka (Divízia technicko - prevádzkových činností) - zástup na materskú dovolenku

Miesto práce: Račianska 71, Bratislava

Pracovná oblasť: elektrotechnika a energetika, strojárstvo

 
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Termín nástupu: dohodou

Ponúkaný plat: 
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vedenie organizačno-administratívnej agendy riaditeľa divízie (korešpondencia interná, externá, evidencia a vyhodnocovanie dochádzky, pracovných výkazov, čerpania dovoleniek, administrátor help desku, vedenie štatistík, vypracováva analýzy, príprava podkladov pre rokovania, zápisy z porád, reporty a pod.)
• kompletné zabezpečenie potrieb kancelárie, administratívy a celého oddelenia
• vedenie ekonomickej agendy divízie, príprava podkladov pre účtovníkov, pokladňa divízie a pod.
• v oblasti správy budov a majetku vedie komplexne agendu interných nájmov, vstupov do areálu, podieľa sa na marketingovej činnosti divízie v oblasti prenájmov priestorov s väzbou na predchádzajúce analýzy trhu s nehnuteľnosťami v lokalite, 
• styk s dodávateľmi v činnostiach spojených s prevádzkovaním priestorov, 
• styk s dodávateľmi telekomunikačných a dátových služieb, agenda týkajúca sa zmlúv, ich podmienok, objednávanie telefónov, evidencia a vyhodnocovanie výpisov a pod.
• v oblasti dopravy eviduje a vyhodnocuje povolenia vstupov vozidiel (interné, externé, dočasné), cestovné príkazy, hospodárnu prevádzku automobilového parku
• zabezpečuje styk s poisťovňami, obhliadky a opravy, konzultácie pri poistných udalostiach a haváriách, údržbu, servis a opravy automobilov ústavu
• evidenciu vodičov referentských vozidiel, zmluvy o hmotnej zodpovednosti s vodičmi a pod. 
• v oblasti integrovaného manažérstva kvality divízie zabezpečuje evidenciu noriem a predpisov na divízii, podieľa sa na vypracovávaní interných smerníc, oboznamuje pracovníkov divízie s aktualizáciou noriem
• spolupracuje pri cenotvorbe vo všetkých vyššie uvedených oblastiach, každoročne pripravuje podklady pre jej realizáciu po predchádzajúcej analýze všetkých vstupov

Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v úspešnej medzinárodne pôsobiacej spoločnosti s dlhodobou 
históriou
• odmeny 
• zvyšovanie kvalifikácie
• perspektívne, stabilné zamestnanie
• flexibilná pracovná doba
• jazykové kurzy 
• príjemné pracovné prostredie
• vzdelávanie zamestnancov
• odborný rast
• priestor na sebarealizáciu a rozvoj

Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka oslovila a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, Váš životopis v slovenskom jazyku alebo anglickom pripojte do nižšie uvedeného formulára. Odpovede zasielame iba kandidátom pozvaných na osobný pohovor. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Počítačové znalosti
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz
B

Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s administratívnou prácou
- flexibilita
- organizačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- komunikatívnosť - osobný aj telefonický kontakt
- príjemné vystupovanie
- schopnosť samostatnej aj tímovej práce
- organizovanosť a spoľahlivosť
- schopnosť riešiť problémy 
- časová flexibilita
- vodičský preukaz skupiny B výhodou

 


Zaujala Ťa naša ponuka? Vyplň nižšie uvedený formulár a staň sa súčasťou nášho tímu.



(podporované formáty: *.pdf, *.doc, *.docx)